"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

onsdag 7 november 2012

Stressar vidare...

Hemma om mellan mötet i Köpenhamn, och träningen.
Den där satans bombaren har varit här och orsakat total förödelse igen! Shit, vad det är stökigt!
Ganska underligt, med tanke på att jag knappt varit hemma sedan i lördags?!
Maj gadd, vad jag inte gillar´t.

Jag har fått några konstiga utslag i ansiktet!
Typ exem. Det syns nästan inte, men shit vad det svider. Jag som verkligen inte har allergier eller problem med min hud... Undrar vad det kan vara? Och det är i nästan hela ansiktet. Har inte bytt produkter senaste tiden heller. Strange... Man känner sig som en ödla. Typ.

Nu ska jag gå och träna som en tosse.

Tataa!
XXX

1 kommentar:

Susjos sa...

Å visst är det skönt efter träningen :)