"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

måndag 12 november 2012

Sådär, ja!

Så har jag nyss utfört det första riktiga träningspasset hemma i mitt eget lilla gym.
Melker och jag drog ju ut på shoppingtur i lördags, och kom hem med yoga matta, gummiband, vikter i alla möjliga och omöjliga storlekar och former, viktband med mera...
Och nu har jag tränat med dessa attiraljer.
Det gick över förväntan! Svettades på rejält.

Körde rövövningarna klicka dig bak ett inlägg, där finns en länk tre varv, 200 situps i olika former och 2 X 1 minut planka. När jag gör plankan hänger min buk ner på det mest vidriga vis, och får mig att vilja träna tills det jäkla fettet är bortsvettat!! Tog en bild för att visa er, men hell no!!  Alltså, jag är inte fet, det försvinner om jag skärper mig med kosten, men ni vet ju hur jag är... En jäkla gottegris, så det får bli mer träning!

Nu ska jag äta, duscha och gå på galej!

Tataa!
XXX

Inga kommentarer: