"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

lördag 3 november 2012

Easy peasy...

Sådär, ja. Då var ordningen återställd!
Shit, vad det är spill av tid att vara bakis en hel dag... Men så blir det.
Nu ska jag packa väskan. Flyger över till Ålborg vid tre, och där väntar ett restaurangbesök med goa kollegor, och en tidig kväll. I morgon flyger vi en tur till Teneriffe och tillbaka hem igen.
Det är veckans jobbinsats... Slappt, eller hur?!

Det känns inte helt ok att inte hinna träna, men jag har tänkt mig att testa ett program på hotellet som tar 20 minuter. Och på måndag väntar Jonnas fatastiska jympapass!

Nå.
Nu är mina frukostägg klara.

Tataa!
XXX

8 kommentarer:

Fru Venus sa...

Verkligen en slapp jobbarvecka, men det var väl tur just nu ;-) Ha en trevlig kväll!

Allt mellan Himmel och Potatisåker sa...

Fast så är det nästan alltid... Jobbar 7-9 dagar i månaden... Fulltid! Kan nästan bli för lite... Kram!

äppelblomman sa...

Härligt att jobba så ;-) Ha en fantastiskt mysig kväll!
Kram i massor K

Anonym sa...

Jag vill ha ditt jobb! Gud så härligt! Åh jag älskar ju flygplan det måste väl vara ett plus?

Allt mellan Himmel och Potatisåker sa...

Det är ABSOLUT ett plus. ;D

Allt mellan Himmel och Potatisåker sa...

Ha en skön lördag, du med, söta Karro!

Susanne sa...

Ha en underbar fortsättning på lördagen. Kramen

Anonym sa...

Fast med nedskärningarna så är väl kanske inte anställningsbehovet allt för stort för att en sån som jag... Men åh va kul det skulle vara!!