"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

lördag 10 november 2012

Det här är galet gott...

Vi var och såg Hypnotisören. Bra! Jag hade som tur är glömt nästan hela handlingen, det var länge sedan jag läste boken. Lena Ohlin är ju bara såå bra!

Väl hemma var det dags för en sen middag. Ja, jävlar vad gott det blev! Köttet blev perfekt, om jag får lov att säga det själv. Jo, Melker var ganska lyriskt, han också... Tack gode gud att jag har närt en gourmand vid min barm! Vi åt en rejäl bit oxfilé, och nu står magen i alla hörn. Igen!
Och nu väntar äppelpaj med vaniljglass.



Shit vad jag måste träna de kommande dagarna! Har en del att bränna, om man säger så. Men det är ju just därför jag tränar; för att jag, vi!, njuter så oerhört av god mat.

Jag hoppas ni alla har en fab lördag kväll, och säger tusen tack för alla komplimanger för mina nya glasögon! Ni är ju för söta...

Tataa!
XXX

1 kommentar:

äppelblomman sa...

Meeen mums! Här blev det nybakat bröd, kyckling och sallad... Inte så glamoröst;-)
Kram och natti natt fina du