"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

tisdag 2 oktober 2012

Pyspunka på mig just nu...

Så var dag ett avklarad. Kursdagar är ju inte riktigt min grej... Gillar inte att sitta still en hel dag och bara lyssna... Fast vi är ju likadan allihop, så det är gott om pauser, och vi har ju skitkul ihop, goa kollegorna...

Väl hemma så gick luften ur mig.
Tappade fullständigt pipet, och vette fan hur jag ska få tillbaka det...
Hm...
Borde kanske röra lite på mig, det är svårt att känna sig nere efter ett träningspass, men jag behöver en vilodag.

Tror min själ jag ska ta mig ett glas vin.
Becaus I´m worth it.
And damn, i DO need it...

Tataa, på den!
XXX

4 kommentarer:

Malla sa...

klart att du är värd det! :D

Anna sa...

Ett glas vin lät ju bra, njut av de!!!
Kram

Fru Venus sa...

Skåla på du :-) Pyspunka även här, steg upp kl 03.00 och åkte på jobb....

Susanne sa...

Det är du verkligen värd.