"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

måndag 22 oktober 2012

One down, one to go!

Så var dagens första träningspass avklarat.
2 km rodd, 3 km löpning och halva mitt styrketräningsprogram. Känns bra!
Jag var lite stum i benen, hade satt näsan upp efter att springa minst 4 km, men jag orkade helt enkelt inte...
Ikväll väntar Jonnas härliga jympapass igen. Det är såå kul! 

Nu blir det lite relax med äggmackor, the med ingefära och citron, samt nya numret av iForm. Lovely!

Hey, visste du förresten att en timme är 4 % av ditt dygn?
Fyra små futtiga procent... Så det finns faktiskt ingen ursäkt att inte hitta den där timmen att gå och träna... Just sayin´......


Tataa!
XXX

2 kommentarer:

Maria sa...

Tack för peptalket!
Kram och ha ett skönt träningspass i kväll. Om du visste hur avundsjuk jag är.....

Nina sa...

Åh, du är ju så galet grym!!! Minns när jag började blogga och du skrev något om att du aldrig tränade... tänk vilken skillnad det har blivit! Nu är du verkligen en förebild! jag måste också försöka få in två pass vissa dagar, helt klart!!! Grymt!!!
kram kram