"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

måndag 29 oktober 2012

Måndag och jag blev leeedig!

Nu börjar jag dagens första inlägg precis likadant som jag gjort både i går och i förrgår; Jag blev inte kallad på min standby!
Nu har jag inte flugit sedan förra lördagen.... Jag veeeet! Jag har det för jävla bra!!
Men i morgon bär det av en mil upp i luften... En 14-timmars arbetsdag väntar då. Och det gläder jag mig till!

Idag väntar det vanliga, träning och matlagning av något slag.... Det blir något med kyckling.
Men nu tar jag det lilla lugna, och startar med en kopp kaffe i sängen framför Nyhetsmorgon.
Skööönt för mig!

Tataa!
XXX

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh så skönt! Ha en bra dag :-)

Fru Venus sa...

Lyxledigt :-) Synd att du inte kunde planera den bara.