"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

lördag 20 oktober 2012

Känner du LIVET i dig...?

Har spenderat dagen i luften - i favvisflyget. Sicken bra dag!!
Tror vi håller på att hitta melodin igen, jag och Flygplanet... Skönt!
Har bara gått runt och njutit av att finnas till idag, och det är fan en skön känsla. Inte minst när den uppstår en lördag på jobbet, liksom...

När vi hade landat smet jag och väninnan in i ett par butiker på Kastrup innan vi körde hem. Jag fyndade en paljettklädd liten blus för 200 spänn, och kollade in den nya Victorias Secrets-butiken som öppnade i torsdags. Skandinaviens första, minsann! Måååånga godsaker där.... *dreglar*

Missar inte mindre än två fester idag.
Men så är det när man ska leka luftens hjälte...
Sitter och "landar" med mitt glas vin och näve chips och skickar en tanke till alla vännerna och hoppas de har en kul kväll.
Snart är det min tur... Den 1:e väntar big party i Köpenhamn, och jäklar vad jag gläder mig!
Är redan laddad till tänderna!

Får du det sådär ibland, att du liksom känner livet i dig? Att du verkligen lever?

Tataa!
XXX


3 kommentarer:

Gafflan sa...

Ska jag vara ärlig så är det alldeles för sällan men om den känslan infinner sig så gäller det att insupa och ta till vara varenda sekund. Lyckan brukar jag kalla det när jag känner livet i mig. Fint och underbart härligt är det. :D

Anonym sa...

När livet kommer i mig, kallar jag det för blanka sidor allt vettigt och ovettigt är möjligt. En rysning som säger att livet känns i både hjärta och hjärna, kanske att det är så att det är då mitt hjärta och min hjärna känner och vill samma sak. Det är bra!
Ha en bra kväll, Andreas

Malla sa...

gaaah VS på Kastrup? I need to go there! :D