"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

torsdag 4 oktober 2012

Jösses jäklar...

Tränade som en galning, och sen gick jag hem och åt upp alla kalorierna och lite till som jag just förbränt.
Happ.
Det blir gymmet i morgon förmiddag igen, for sure!

Vin, ost, paprika, chips... Gott, gott, gott!!
I morgon ska jag köra ett riktigt jävla kaloribrännarpass. Och då är det crosstrainern som gäller. Den bränner dubbelt så mycket som rodd eller löpning. Och jag ska fan stå där tills jag trillar av!
Och det känns faktiskt ok. Det är ju just därför jag tränar; för att kunna leva gott!

Skål för det, hörni.
Tataa!
XXX

3 kommentarer:

Malla sa...

skål för det :D

äppelblomman sa...

Ha ha ibland måste man få unna sig;-)
Skål på den;-)
Menar du att CT bränner mer än löpning??? Trodde faktiskt att en mils löpning á en timme brännde mer än en timme på CT! Men där ser man, man lär sig något nytt varje dag!;-)
Kraaam söta

Agneta sa...

Skål för det! Träning is da shit! :)