"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

tisdag 9 oktober 2012

Jamen, då så...

14 timmars arbetsdag... Rätt trött nu, alltså... Sov 3,5 timmar i natt... Hur fan stänger man av..??
Men i vanlig ordning; Världens bästa crew ombord. Jag har de bästa kollegorna en människa kan önska.
Punkt.

När vi landade på Kastrup så klappade en kvinnlig medelålders gäst om mig och sa: -"Du er virkelig en dejlig pige!"
Om hon bara visste vad jag behövde höra det...

För övrigt har jag en riktigt jäkla skitdag. Usch... :(
Ska äta lite kvällsmat, duscha och gå och lägga mig.

Inget tataa på den...
XXX

3 kommentarer:

Anna sa...

Sånt gör en glad :)
Sovgott!!

Helena m. 4 sa...

Du är fantastisk !
bara s'att du vet...
*kram*

Malla sa...

men så skoj att få höra det då, sov gott!