"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

måndag 1 oktober 2012

Jag har fått paket!

Weeee!
Jag har fått paket!!
Jag gissade visst rätt på hur många valpar deras hund skulle få, och för den minimala insatsen, fick jag massor!


Filmen "Chocolat", goda chokladkakor, bodybutter med chokladdoft, prover på allsköns ting från Body Shop... TACK, snälla söta! Du gjorde min dag!


Nyss hemkommen ifrån dagens första träningspass. Styrka - medel. Gläder mig till Jonnas jympapass klockan 18! Kan verka lite overkill att träna två gånger på en dag, men när nu lusten infinner sig, är det fan bäst att passa på... Ett, tu, tre så giter man inte resa sig ur soffan igen... Hahaha!
Nu ska jag hoppa in i duschen, och jag kommer dofta av choklaaaad när jag kommer ut igen.
Och då blir det en kopp kaffe och en bit choklad - mitt sockerförbud till trots.
För blir man bjuden - då tackar man ja.
Gammal djungelordspråk!

Tataa!
XXX

6 kommentarer:

Fru Venus sa...

Härlig present!
Jag fick chokladduschcreme i lördags - ljuvlig!

Malla sa...

jäää vilken fin present!

Anonym sa...

Men åh vilken härlig måndag!

kattiiiiss sa...

Vad härligt att få ett sådant paket :-)
Ha en skön kväll!

Anna sa...

Bra chokladprylar, blir bra efter träningen :)
Kram

Anonym sa...

Lovely!