"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

tisdag 16 oktober 2012

Hänger det ihop..?

14 timmars sömn gör underverk.
Nu mår jag bra.
En jäkla omgång jag fick där...

Nu ska jag ta det hela med ro.
Min kropp är den enda jag har, och den ska liksom räcka hela livet, så det gäller att vara rädd om den. Visst ÄR jag klok och förnuftig! Påminn mig om det nästa gång jag ska på fest är du hygglig, va!
Idag blir det nåt lättsmält till middag och kanske en promenad och lite frisk luft.
Hm... 39 bast och pensionärsliv redan... Hahaha!

Tänkte på en sak...
jag började träna den 2:a juli.
Och har sedan dess nu varit sjuk tre gånger.
Innan jag började träna, var jag sjuk kanske två gånger om året.
Undrar om, och i så fall hur, det har ett samband...?

Någon som har en teori?

Tataa!
XXX

Inga kommentarer: