"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

onsdag 10 oktober 2012

Flygplan med banderoll it is!

Tack för era svar i förra inlägget.
Ni gillar alternativ 3. Jag ska googla på "Segelduk" och börja sy till helgen!

Nä, allvarligt, jag hör vad ni säger. Men helvete, vad det är svårt... Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra... Finns ju inte riktigt något jag faktiskt kan göra. Mer än att tänka, tänka. Och vad fan hjälper det..?!

Men gudars skymning vad jag gnäller, hörni!
Nä, dags för uppryckning!
Ikväll blir det tjubang - eller åtminstånde god middag, vin och jäkligt trevligt sällskap här på Potatisåkern. Annika, min väninna som jag var på Gran Canaria med, kommer hit och vi ska lägga planer för en Charterfest som hon är arrangör för. DET kommer bli lattjolajban!
Och jag ska dricka vin ikväll! Yaaaay!! Och äta gott kött... Och äppelkaka.
Jag sa ju att onsdagen var undantaget för mit rena leverne...Fast menyn är bra anpassad, faktiskt.

Nä. Dags att ta fatt!
Ska in till grannen och hämta en säng. (!)
Och gå och träna.

Tataa!
XXX

1 kommentar:

Fru Venus sa...

:-)) Önskar din smittande energi fanns på burk!
Onsdagskram!