"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

torsdag 20 september 2012

Som jag njuter!

Just nu inomhus för att ära och svalka mig... Det tog ett tag innan molnen försvann, men ih, vad varmt! Underbart!

Var tidigt uppe.
Väninnan är på jobb. Hon slår två flugor med en smäll här nere och kombinerar business with pleasure.
Så då drattade jag tidigt ner till poolen. Skönt när där inte är så mycket folk...

Ikväll blir det Guantanamo. Gran Canarias bästa restaurang. Googla så kan ni se!

Nu blir det en sväng till poolen igen...

Tataa!
XXX

(älskar utsikten från ballan!)

3 kommentarer:

Anna sa...

Bra jobb ibland iallafall :)
Simma lugnt! :)

Anonym sa...

Ååh så nice!! Här hemma är det klar höstluft, vilket ju kan var skönt. Ända tills jag surfar in och ser utsikten från din balkong... Ha en underbar semester!

Susanne sa...

Åhhh va jag blir avund....