"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

fredag 7 september 2012

Ni FÅR inte missa detta!!

I´m gonna make you an offer you can´t resist...
Nej, det är inte Gudfadern-filmen, vi ska snacka snygga naglar!!

Louise, men duktiga brorsdotter har just nu ett erbjudande som är ett klipp!
Fransk manikyr gillar vi, eller hur? Ni rosar mina naglar stup i kvarten och det är Louise som ser till att jag ser fab ut, i alla fall om naglarna...

Och helt ärligt.
Skankiga naglar är bland det värsta som finns... Det krävs en dryg timme och några hundralappar för att se snygg ut!

Om du slår ihop dig med en väninna, och ni båda bokar en tid för att göra fransk manikyr med gelé, så får ni det för 380 kronor. DET, mina damer och herrar, är ett jäkligt bra pris! Inte mist för att Louise är så himla duktig. Hon har handlaget. Vilket min erfarenhet säger, att inte alla har........
Kommer man själv - utan kompis - kostar ett set franska 450 kronor.

Erbjudandet gäller till den siste september. Alltså, om du bokar innan den siste september.
Louise arbetar på Salong Reality Hair på Östra Rönneholmsvägen 2 (Vid Triangeln), Tel nr 040-303404.

Kolla på dina naglar. Andra gör det...


Boka!
Nuuuuu!!!

Tataa!
XXX

1 kommentar:

Malla sa...

snyggt!
jag hade farit om jag bott lite närmare :)