"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

onsdag 5 september 2012

Kul!

Ni gillade mitt förra inlägg!  Massor av läsare! Kul!
Tackar för fina kommentarer. :D
Ni får alltså ta det med en nypa salt och lite humor... Jag skulle aldrig, aldrig vilja jobba med något annat!!

Dags att kamma till mig och åka upp i stan.
Fika med väninnan väntar.

Sen jäklar ska jag träna skiten ur mig.
Vi var en smula försenade igår, och det är precis som om det triggar nån jäkla ÄTA-gen, för fy fasen vad jag tryckte i mig skit. Inte godis, men kakor och en helsickes massa mat... Säkert 3000 kcal...
Så nu ska jag få liiiiida... ;)))
Har dock fortfarande träningsvärk både här och där efter Jonnas Friskispass i måndags... Men det är bara att ignorera, jag ska pina mig idag!

Laters!
Tataa!
XXX

Inga kommentarer: