"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

lördag 1 september 2012

Jag ska, jag ska, jag ska...

Happ.
Så fick man sovit bort halva dagen... Välbehövligt!
Mitt enda mission idag, är egentligen att komma iväg och träna. Och jag ska. Jag ska bara.... Hm... Lite Alfons Åberg över mig, va....
Glädjande nog kan jag konstatera att jag hållt vikten på grammet under de 2,5 veckorna jag inte varit på gymmet. Ganska sporrande!

När inspirationen tryter, så brukar jag logga in mig på mitt konto på Pinterest och kolla på min träningsboard. Då brukar jag få r*ven ur vagnen.
Funkar asbra.

Har verkligen behov av en rejäl genomkörare och "rensa ur" både kropp och själ. Den senaste 1,5 veckan har varit hård men absolut fantastisk.



Laters, people!
Tataa!
XXX

1 kommentar:

Helena sa...

Hahaha, den känslan känner jag igen!!