"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

onsdag 26 september 2012

Hemma igen...

Happ.
Så är jag tillbaka på min fina Potatisåker.
Det känns som en...tja, chock är väl ordet....

Jag har haft en underbar vecka.
Jag lovar att man inte kan göra Gran Canaria på ett mer ypperligt vis än det vi just gjort!
Ska skriva ett inlägg enbart om det, och lägga upp lite fler bilder.
Alltså, att en flygvärdinna och en fd guide reser ihop, är en fantastisk kombo!
Fina, fina Annika, tack för allt.  Du måste ha sår i öronen.....

Men nu, då...?
Jag famlar en smula i blindo just nu, och försöker landa på mer än ett vis...
Vad händer nu?
Har inte en jäkla aning....

Ska börja med att krypa ner i min sköna säng, i alla fall... Efter att ha sovit i 4 olika sängar på 6 nätter, ska det bli asskönt att sova i sin egen säng.
Nu är det länge sedan jag sov en hel natt, kanske i natt..?
Jag hoppas på fina drömmar..

Tataa!
XXX

1 kommentar:

Fru Venus sa...

Hm....FYRA olika sängar? På ett och samma hotell??