"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

lördag 22 september 2012

Farväl..?

Älskade läsare.
Jag måste gå.

Jag måste lära mig leva mitt liv "for real".
Jag har tusen ting i mitt liv och mitt huvud som jag känner att jag inte vill eller kan dela med er, så därför måste jag släcka och stänga här i potatisbloggen.

Jag kanske kommer tillbaka... Eller inte.
Tack för UNDERBAR kommunikation. Ni har betytt så ENORMT mycket för mig.

Var rädda om er!!!!

Tataa!
XXX

10 kommentarer:

Ting sa...

Men?
Ta hand om dig sötnos!
Kram!

Malla sa...

hoppas du kommer tillbaka!
kram

Helena m. 4 sa...

Vi hörs på annat sätt, fina M !

Maria sa...

Men du kan ju inte bara försvinna sådär???
Du måste ju ha något som du kan och vill dela med oss?!?

Kram

äppelblomman sa...

Meeeeen varför? Nej nej nej ta nu och tänk om... Du och din blogg är en av mina stora favoriter!!!! ❤
Kraaaaam K

Helena sa...

Neeeejjjjj!!!
Det tycker jag verkligen inte, men förstår <3
Kommer att sakna dig!

Susanne sa...

Hoppas verkligen att du skojar om inte så hoppas jag att du snart är tbx.
Kramar

Anonym sa...

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!

Andas lite. Strula lite. Skoja lite.

Sen kan du fortsätta. Berätta bara lite blandat smågöttiga grejer!

Kommer ju att sakna dig ju.....

Anonym sa...

Saknar dig redan! ♥

MALIN sa...

Gjorde samma val för ett tag sen, av samma skäl. Skrivlusten finns men det får bli privat.. Hoppas du kommer tillbaka! Och vi kanske ses på stan, lovar jag ska hojta om jag känner igen dig. Kram.