"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

lördag 25 augusti 2012

Utan dina andetag...

Nähä...
Ni har inte riktigt haft tid med mig idag, kan jag se på statistiken...
Menar ni att ni har egna liv?! Hahaha!

Tisdagar brukar jag vara populär, i runda slängar 400 besök här i bloggen...
Men idag, inte ens 200 idag, än... Happ. Det är väl bara att tugga i sig. Jag förlåter väl er en dag... ;)))
Om ni förlåter mig för sjukt tråkiga blogginlägg idag...

Här får ni en gammal favvis som jag hittade i en Spotify-lista idag.
Texten, lyssna på texten...
Utan dina andetag.



Tataa!
XXX

4 kommentarer:

Anonym sa...

Japp den är underbar! :-)

Nina sa...

åh, den är helt grym! Särskilt denna versionen (jag gillar ju inte Kent) :-)

Nina sa...

KRAAAAAM!!!

Allt mellan Himmel och Potatisåker sa...

KRAAAAAM TEBAX! ;D