"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

måndag 6 augusti 2012

Uppdatering...

Oooockså kom regnet.
Happ.
Fast det gör ingenting. Jag ska jobba.
Ska bara träna en smula innan...

Lite uppdatering från vågen idag: 63,8 kilo.
Den 2:a juli stod den på 68,2...

Bästa A, min PT, är på semester, så jag kan inte säga så mycket om centimetrarna runtomkring på kroppen, men jag märker det ju på mina kläder, och inte minst uniformen. Det är så sjukt skönt, och jag känner inte att jag har "offrat" någonting. Jag har varit på fester och kalas. Ätit god mat och "unnat" mig. Och därimellan ätit sunt och gott.
Det funkar.

Är helt glad i locket!

Tataa!
XXX

1 kommentar:

Nina sa...

Du är grym!!! Måste också ta tag i den där kroppen snart... vilken dag som helst faktiskt... typ i övermorgon tror jag! =)

kram