"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

lördag 11 augusti 2012

Synd man inte e en hästtjej...

Ja, kära nån, vad jag kan sova... 
Så jäkla skönt! 10 timmar. Och nu e jag pigg som en yster kalv!
Det passar ju bra eftersom det förhoppningsvis blir en powerwalk m A i eftermiddag.

Det ser lovande ut med vädret... Kanske lite sol på terrassen..?
Om det inte blir för mycket hallaballooo nere ifrån ridbanan..
Jag bor ca 200-250 m från havet. Mellan mig och stranden finns en fin uteridbana, där det just nu är EM i fälttävlan. 
Och när speakern sätter igång, så hörs det som om hon sitter vid mitt trädgårdsbord och skriker...
Lite synd att man inte är hästintresserad, då hade det ju varit julafton! Det är verkligen en stort och fint arrangemang här på Ribban.

Nåväl. Nu ska jag fortsätta äta min frukost. Klockan är ju ändå snart ett... ;D


Tataa!
XXX

1 kommentar:

Anonym sa...

Hästar kan väl var kul att titta på när de springer förbi, men speaker rösten förstår jag om du vill vara utan! Hoppas du får en fin lördag.