"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

tisdag 7 augusti 2012

Perspektiv...?

Orkar inte träna idag.
Ska ju ändå springa hela vägen till Mallorca och hem igen i eftermiddag...
Känner inte riktigt för det heller, om jag ska vara riktigt ärlig... Hade hellre fikat med en av väninnorna, det är ett bra tag sedan sist!
Ja,ja... Gnäll, gnäll...

Får väl hälla i mig ett par kannor kaffe, så överlever jag nog denna dagen också!
För det är ju så himla synd om mig som är frisk, har ett friskt barn, ett fast jobb, ett fint hem och en härlig familj och goa vänner.......

Tataa!
XXX

4 kommentarer:

Maria sa...

Man FÅR gnälla fast att man har allt det där som du radar upp. Det hoppas jag i alla fall.....Jag har ju (nästan) allt det där och jag brukar oxå gnälla!

Kram ♥

Suzan sa...

Här kommer massa pepp!

Anonym sa...

Klart man får gnälla lite. Det kan inte kännas på topp hela tiden!

äppelblomman sa...

Det är de som är så gött med sin egen blogg. Man får gnälla hur mycket man vill;-)
Ha en skön flygning!
Kram K