"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

fredag 31 augusti 2012

Landat!

Phu!
Nu har jag gjort mitt i flygsvängen för ett tag.
36 timmar på 3 dagar... Det känns i både kropp och knopp!
Men förhoppningsvis är jag ledig ända till tisdag.

Idag, fredag, ska jag hjälpa till vid en flytt i Köpenhamn. Det brukar vara rätt kul att hjälpa andra flytta, faktiskt. Och snabbt går det också. Och sen blir det ju inte sämre av att jag bestället en stor smarrig gräddtårta med hallon och blåbär att ta med och bjussa på..... Nomnom!

På tal om träning.. *host*
Dags att ta fatt i den biten igen!
Så om jag inte kommer hem allt för sent i morgon från Danmark, så hittar ni mig min själ på gymmet!
Det är bara att starta om på ruta ett igen.
De små musklerna jag lyckats kämpa mig till har ju försvunnit helt på de 2 veckorna jag legat sjuk... Lort.
Dags att ta sig samman, med andra ord!

Men först; Sova.
Klockan är 3 på natten och jag sitter här i mina prickiga pyjamasbrallor och svamlar...

Tataa!
XXX

1 kommentar:

Anki sa...

Ha en underbar helg!!
Varm kram!