"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

söndag 12 augusti 2012

Härligt!

Så blev det en lååång härlig powerwalk med fina väninnan. 14 km. Och det kändes som 3 km... Vi babblade och garvade, och så var vi plötsligt hemma. Bästa terapin i världen!!
Nu har jag tryckt i mig lite mat, för jag blir utsvulten så fort jag rör mig det minsta lilla.

Ska försöka hitta balansen mellan mat och träning nu.
Vill inte gå ner mer i vikt. Dryga 5 kg är bra nog.
Men det är svårt att veta hur mycket man ska äta i förhållande till hur mycket jag rör på mig. Men det lär jag mig väl...

I morgon ska jag mätas...
Får se hur många centimetrar som är väck.

Nu blir det varm dusch och sooooova.
Har varit en skön dag!

Tataa!
XXX


1 kommentar:

äppelblomman sa...

Grym du är!!!
Mmm de är såååå jävla svårt, de är det som jag kämpar som fasen med...
Kram o sov sött