"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

fredag 3 augusti 2012

Fy fan...

Så jäkla dåligt jag mått det sista ett och ett halvt dygnet!
Hela kroppen slog bakut, och jag vaknade igår med blåsor i hela svalget, feber, illamående och andra mindre trevliga åkommor som jag ska bespara er.
Och jag har i princip sovit sedan dess, säkert 20 timmar det senaste dygnet.
Helt galet!
Men nu är jag klart bättre. Bara halsajäveln som gör svinaont.

Det som gör mig mest ledsen är, att Melker åkte hem till sin pappa igår. Det var lika bra att att sätta honom på tåget så snart som möjligt, så inte han också blev sjuk. Han ska åka till Italien på söndag och det skulle ju vara förfärligt om han blev smittad.

Så nu sitter jag här, en solskensdag, ensam, med ont i halsen och kan inte ens träna.
Japp.
Jag tycker ofantligt synd om mig själv!

Tataa...
XXX

1 kommentar:

Anonym sa...

Krya på dig, det där lät inte kul! Hoppas sonen klarar sig från att bli smittad.