"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

måndag 13 augusti 2012

Fy faan vad jag är bra!!

Gissa hur många centimetrar som e väck?
Totalt 24 cm!!
Det är helt sjukt. Jag har tappat 11 cm sedan senaste mätningen.
Inte konstigt kläderna sitter annorlunda....



Så.
Det funkar.
Att röra på fläsket och äta någorlunda sunt. Det funkar!

Den enda nackdelen; Jag har gått ner jäkligt mycket i ansiktet. Blä, vad man ser gammal ut... :-/
Men jag får väl spackla upp mig så det döljs... Hahaha!

Gla´som en speleman e jag i vart fall.
Nu ska jag få nya träningsbrallor som PASSAR.
Tack till mig från mig!

Tataa!
XXX

7 kommentarer:

Nina sa...

Kan inte annat än hålla med, fan va du är bra!!! Inte bara på att gå ner i vikt! Ha en helt fantastisk dag!
kram

Maria sa...

Heja dig!! Skitbra jobbat!

Kram

Anonym sa...

WOW! Men inte 24 cm i midjan väl? Du såg inte så stor ut innan heller..

Anonym sa...

Du är så JÄVLA bra! Och det funkar! :) På riktigt, alltså. :)

äppelblomman sa...

Fyyyy faaaan va du är bra!! Gött jobbat! Du är bäst! Och de där träningskläderna är du ABSOLUT värd! Man måste unna sig och peppa sig med sånt!
Kraaaam k

Anonym sa...

Men satan va bra du är!

Unknown sa...

Jag knäböjer mig mot dig!! Ett Halleluja moment, typ
Grattis