"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

onsdag 22 augusti 2012

....at the end of the tunnel..?

Hm...
Vaknade efter 4 timmars sömn och känner mig nästan....normal?!
Hostan, bortfall av smaksinne och nersatt hörsel måste ju anses som bagateller med tanke på att jag legat nerbäddad sedan i fredags. Fan, jag tror jag kan se ljuset!
;D

Prio ETT idag är att äta något ordentligt. Har inte ätit varm mat på hela veckan, och ni vet jur jag funkar på den fronten... Måste ha varm mat!
Har inte bestämt om jag ska gå på Pizza Hut, som jag äääälskar, eller köpa yakisoba beef, vilket också är sjukt gott...
För om sanningen ska fram; Jag har blivit för smal. Liknar en gammal hagga i huet...

Måste kolla igenom garderoben. Ska evt på en smula party i helgen och måste ha nåt snajdigt att ta på mig. Detta eviga dilemma.... Suck... ;)))

Nu ska jag fortsätta se Nyhetsmorgon och dricka mitt the. I sängen....

Tataa!
XXX

6 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att du känner att det vänder! Kram!

Unknown sa...

Min kära syster....säg till om du behöver hjälp eller bara sällskap.

Fru Venus sa...

Yakisoba beef? Det är?
Efter regn kommer solsken, efter sjuk blondin kommer fartfylld blondin igen ;-) Skulle jag vara du skulle jag ta en liten timme i ditt underbara badkar..... KRAM!

Allt mellan Himmel och Potatisåker sa...

Tack. Kram tebax!

Allt mellan Himmel och Potatisåker sa...

Tack goa Mona <3 Jag har mest bara sovit i en vecka... Hahaha! Men jag träffas gärna snart!

Allt mellan Himmel och Potatisåker sa...

Japanska nudlar med wookade grönsaker och entrecot... Mmmm... Namnam! Nej, det där fina badkaret står bara och samlar damm... Jag är ingen badkarstjej.. :-/
Kram!