"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

fredag 13 juli 2012

Snälla, snälla, please....

Det måste ju finnas någon i hela stora vida världen som tycker om mig...?
Och kanske någon som rentutav tycker så himla mycket om mig och vill ge mig en liten present...?

I så fall vill jag ha denna skinnjackan! Ok. Jag tar hennes ben och hennes hår också.

Den jackan har jag suktat efter ett bra tag nu, men 3000 pickadollor är lite i häftigaste laget, även för mig som är shoppingmaniac...
Någon från Rock´n Blue som vill sponsra? Hahaha! Jag VET! Men jag är så jävla kär i den jackan, och även om jag aldrig blivit sponsrad med ett kungens skit, så ska väl för fasen någon gång vara den första... ;)))


Anyone?

Hallå?

Ingen?

Häpp.
Men en flicka har väl lov att drömma...
:D

Tataa!
XXX

3 kommentarer:

4U2 sa...

Du skulle kunnat få hennes ben men det verkar som någon redan tagit de ... ;)

Fredrik sa...

Du har väl en rik husbonde som köper allt du pekar på.. eller? :-)

Fredrik sa...

Du har väl en rik husbonde som köper allt du pekar på.. eller? :-)