"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

måndag 16 juli 2012

Ny vecka, nya tag...

Vi skiter i att nämna vädret, va...
Strålande business i min bransch!!

Börjar med 3 fridagar, sen jobbar jag resten av veckan...
Styrketräning med bästa A om ett par timmar. Känner mig laddad...
Tappat totalt 2,6 kg på 2 veckor. Nu syns det på muffintoppen! :D
Lite typiskt mig, det här... Att gå all in i början, och sen krokna. Men förhoppningsvis är det där A fångar upp mig...

Läste DENNA artikeln...
Inte ett endaste dugg förvånad.
Hehehe...
Jahapp. Och där försvann de 5-6 manliga läsarna jag har... ;))) F´låt! 


Måste ila!
Tataa!
XXX

3 kommentarer:

Ting sa...

Smitta av dig på mig!
Nu ska jag ut och springa!

Fru Venus sa...

Läste upp den artikeln för Mannen i morse - fick ingen som helst kommentar ;-)

Thord sa...

Jag kan också multitaska, jag kan gå och tugga tuggummi samtidigt... :-). Så jag blir nog kvar hos dig :-)