"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

söndag 29 juli 2012

Hemma om...

Hem kom jag.
Sent om sider...
Och jag ska bara vara hemma några timmar, kl 15:05 ska jag stå där, i blåstället igen.
Kanske dumt att slänga in uniformskjolen i tvättmaskinen när jag kom hem, då... Happ. Lite blöt kjol har väl ingen dött av!

Och när jag kommer innanför dörren "doftar" det tonåring i hela huset. Melker har en kompis här i några dagar, och det ligger en chips-dippa-lasagne-våtabadkläder-surastrumpor-doft som en tjock, våt filt över vårt hem.
Skönt att jag har min egen avdelning att dra mig tillbaka i!

Nu ska jag sova sju kvart i timmen. Har tänkt mig att hinna träna i morgon. Måste!
Annars blir det bara 2 pass denna veckan, och det duger min själ inte.
4 kg på 4 veckor, mina damer och herrar.
Japp.
Jag är jäkligt nöjd!

Godnatt!
Tataa!
XXX

1 kommentar:

Ting sa...

Jag ska också dra på mig blåstället snart.
Fast ditt är lite snyggare än mitt. ;)