"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

tisdag 17 juli 2012

Det har lossnat!

Åt sushilunch och fikade med bästa A innan idag. Det slank ner en chocolatcookie till kaffet... Mmm... Gott!
Men, flitmyran här drog iväg till gymmet när jag kom hem och körde på som fan!
Och jäklars, jag kunde springa! Jogga...
Jag sprang tämligen obehindrat i 16 minuter, och det är fan ett mirakel med tanke på vilken sjukt dålig kondis jag haft. Ja, får väl skriva "haft" eftersom den verkar vara på uppåtgående nu... Härligt!
Sen slet jag i styrketräningsmaskinerna i en dryg halvtimme. Känns asbra!

Något som undrade mig mycket var en rätt rälig gubbe som stank svett var helt manisk med att desinficera maskinerna både innan och efter han använde dem... Förvisso bra, men han kanske skulle satsa lite på den personliga hygienen också..? *klöks*...

Nu ska jag hoppa i duschen och sen grilla med trevligt folk!

Förresten!
Jag har hittat världens godaste "godis" att mumsa på när det blir för jävla mycket sug i godistarmen...
Dessa!


Mycket mumsiga! Och ca 250 Kcal... Och du blir fasen mätt på en sån bar! Miiiaaammm!!

Tataa!
XXX

1 kommentar:

Fru Venus sa...

Finns det chokladbruna?