"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

tisdag 3 juli 2012

Bla bla bla...

Jag är så sjukt tacksam.
Idag landade vi mer än en och en halv timme före tidtabell!!
Och gissa hur skönt det kändes i min trötta, trötta kropp...
Jag tänker inte berätta för er hur lite jag sovit inatt, ni skulle ändå inte tro mig, men det var lite.


Så nu sitter jag här, nyflugen och trött som ett medelstort ålderdomshem.
Gjorde mig en lunch på omelett, keso och rökt fläskfilé. Mmiiiaaammm!!
Så, får jag sova nu?
Nope.
Ska ju jobba mig en attans massa timmar i morgon, så det blir till att hålla sig vaken åtminstone till kl åtta ikväll så jag får en redig nattsömn...

Har inte så värst mycket träningsvärk idag, förresten.
Fast berätta det inte för A, då kommer hon pressa mig ännu mer på torsdag!
;D

Japp.
Jag babblar på för att hålla mig vaken....
Bara fyra timmar till...
Det kommer aldrig att gå.

Tataa!
XXX

1 kommentar:

Elaine sa...

Hoppas du klarade att hålla dig vaken och fick sova gott! Va rädd om dig!