"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

fredag 6 juli 2012

Beyonce....

Ja, jäklar i min lilla låda, vad det känns gött!!
Ett rejält styrketräningsprogram är härmed genomfört.
Tvivlar starkt på att jag över huvudtaget kommer kunna röra på mig i morgon....
Shit, vad hon e bra, A! Hon piskar på mig, så jag verkligen får gjort mitt yttersta, exakt vad jag behöver.

När jag gick ifrån gymmet kändes det i varenda muskelfiber i rumpan och benen.
Och när man helt plötsligt känner att det faktiskt finns lite muskler därinne, så tror man ju genast att man har fått värsta Beyonce-kroppen!
Men spegelbilden säger inte helt detsamma... Än!
;)))

En snabb dusch, sen ICA Maxi. Fishcakes till middag idag! Mmmiiiaaammm!

Tataa!
XXX

1 kommentar:

Fru Venus sa...

Hur duktig du en är hoppas jag att jag inte behöver göra nåt sånt program när vi kommer ;-)