"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

onsdag 13 juni 2012

Partykväll :D

Åh, vilken trevlig kväll!!
Såå kul att träffa alla. Vilket gött gäng det blev.
Och fast citronkladdkakan kakan blev ful var den tydligen god! Hahaha!
Och svenska jordgubbar med vispgrädde... Nomnom..

Och ja, jag köpte mig fattig, men det var grejer jag verkligen vill ha.
Så nu gläder jag mig till den 26:e, då vi får alla våra saker.
Och vi snackar massor av giveaways för att hålla Tupperwareparty!
Kan verkligen anbefallas.
Någon som önskar party i Malmö med omnejd - hör av er, jag kan förmedla kontakten till J, som, verkligen gjorde det bra.
Hon säljer utan att man känner sig tvungen att köpa något. Känns bra.

Nu ska jag sova i hundra år.
Shit pommes vad jag är trött!!

Inga bilder - glömde!

Tataa!
XXX

Inga kommentarer: