"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

fredag 8 juni 2012

Ljusnande framtid!

Vilken dag!
Det går tamig tusan i ett...
Men jag gillar´t!

Var på studentskiva nu ikväll.
Fina Pontus gick ut ekonomutbildningen.
Min "svåger" och "svägerskas" äldste son.
Tänk att vara 19 år och ha hela den "ljusnande framtid" framför sig, det måste vara underbart!
Festen var i vanlig ordning i toppklass. Som alltid när de bjuder. Så nu sitter jag här proppmätt, och borde egentligen packa.


Min semester började ju idag, och i morgon kl 09:00 drar jag med väninnan S norrut på "roadtrip" i 6 timmar. Vi ska till hennes sommarhus och måla dricka vin och fixa babbla.
Vi blir där till tisdag eller onsdag.
Hoppas verkligen det blir lite bättre väder...

I´ll keep you posted...

Tataa!
XXX

3 kommentarer:

Helena sa...

Det var som vanligt supertrevligt att träffa dig!
Ha nu en underbar tripp och glöm inte att ta många pauser i arbetet:))
Kram<3

Jess sa...

Ha det så trevligt!

Anonym sa...

Ha en skön semester!