"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

tisdag 19 juni 2012

Aj aj aj...

Jag borde ha skrivit ett inlägg för flera timmar sedan, men jag har begåvats med huvudvärken från helvetet. Shit, vad det smäller i skallen! Och jag vet exakt varför; Jag har inte druckit kaffe idag.
Och nu kan jag absolut inte gottgöra det nu, med tanke på att klockan ringer 03:50 i morgon bitti...
Men jäklars vad jag måste vara koffeinförgiftad, med sån huvudvärk efter bara en dag..

För övrigt har det inte hänt ett skit förutom att jag bytt bromsar på bilen. Ja, inte jag då, utan Håkan, min bilmek som är världens bästa! Han har alltid tid, och go´och glad. Idag behövde jag inte ens betala...

Nu ska jag vattna ute på terrassen, sen blir det att lägga mitt stackars huvud på kudden och förhoppningsvis sova gott...

Tataa!
XXX

1 kommentar:

Fru Venus sa...

Har Håkan en bror eller kusin som vill flytta till Åland? Vi har två bilar som behöver hjälp, konstant!