"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

måndag 21 maj 2012

När andra motionerar...

...så tänker jag MAT när jag ska vara sund...
Den planlagda powerwalken med väninnan nu ikväll blev tyvärr inställd, och nej, jag vill inte gå själv, astråkigt, juh! så jag tänkte till en smula och kom på att jag faktiskt har svenska fina jordgubbar i frysen som jag plockade förra sommaren!
Så jag slängde dem i mixern med lite vaniljyoghurt, och voilá! En smoothie med svensk sommar när den är som allra godast!

Och så fick jag fotat lite... ;D




Sehr mumsich!!
Trevlig med sundhet, tycker jag!
I alla fall när den ser ut sådär...

Tataa!
XXX

3 kommentarer:

Ting sa...

Yummie!

Marie sa...

Man bara älskar dig

Virre sa...

Så gott! Jag undrar... *funderar på va jag har i frysen som jag kan mumsa i mig & va nyttig på samma gång?*