"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

lördag 26 maj 2012

Bra och anus.

Anus;

- Vuxna människor kvinnor som viskar i andras sällskap.

- Folk som tar sig själv på alldeles för stort allvar.

- Negativa människor som tar på sig offerkoftan i varenda diskussion.

- Att jag just nu har huvudvärken från h-e.

- Folk som inte har självironi!

Bra;

- Att jag har 2 timmar på mig att kurera skallebanken.

- Att jag ska återse gamla goa kollegor i em!

- Att jag just nu har sjukt flyt med det mesta!

- Att jag är så himla perfekt!

Har du en "Bra- och Anuslista"? Skriv den gärna i kommentarsfältet!

Tataa!
XXX

2 kommentarer:

äppelblomman sa...

Mmm det där att vuxna människor viskar... Fy faaan... Anus tycker jag oxå är när folk som kommer från samma by som mej i har lagt till med bred småländska trots att de bara bott här några år i bräker på trots att vi kommer från dalarna... Såååå töntigt så jag för!
Bra är så klart soooolen!;)
Kram K

Fru Venus sa...

Anus:
Att vara tjock - skitastma blir SKITastma
Att ha ett dåligt betalt jobb - inte mycket shopping
Gamla åkerspöken som ska kommentera mitt liv för tio år sedan....
Måste jobba två veckor innan jag är ledig....TIO veckor!!

Bra:
Att vara tjock - noll navelludd
Liten ekonomi - noll shopping = noll miljöförstöring ;-)
Nya bekantskaper, även kommande
Snart ledig.....TIO veckor!!