"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

onsdag 11 april 2012

Nya tider!!

Asså, det är nya tider i familjen R!

Jag har en såndär liten Ergorapido dammsugare som står och är snygg mest hela tiden.
Men den är fasen ingen större hjälp när det ska dammsugas... Har funderat ett tag på att köpa en ny. Den är ju skitbra att ha till hands i köket till smulor och annat smått skit när man inte orkar dra fram den vanliga dammsugaren... Kollade runt på nätet osv. Bestämde mig för vilken färg jag vill ha, och kollade lagerstatus.

Men sen slog det mig att, fan, nästa blir säkert inte bättre! Så jag plockade isär skiten, rengjorde och rensade. Borsten i munstycket snurrade inte pga mina långa hårstrån som fastnat och korvat till hela mollevitten.
Så - lite pillepill senare: Den funkar! Liite bättre...
Nu får den vara med ett tag till...

Även en gammal shoppinghund kan lära sig sitta!

Sen är jag otroligt lättad över att de blåst faran över i Thailand.
Jag tror kollegorna tar sig en öl eller 2 till middagen ikväll... Fy fan att sitta där på taket, och inte veta om en katastrof inträffar eller ej.... *ryser*
Men denna gången slutade allt lyckligt!

Tataa!
XXX

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har också en och måste säga att den är lätt överskattad den där ergorapido. Tyvärr är den ju inte lika bra som den är snygg!