"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

onsdag 11 april 2012

Lite surt, och lite sött...

Jag avskyr verkligen lågfrekventa ljud!
Ni vet, såna som motorer på tomgång ger. Hela min skalle protesterar och jag blir nästan tokig.
Nu har en såndär borstmaskin som göre rent vid trottoarkanter kört runt utanför mina fönster i en timme.
Jag vill göra en "Elin" och gå ut med en golfklubba och drämma till!
Men nu spelar jag ju inte golf, så det faller ju platt...
Och jag VET att han bara gör sitt jobb, men jag blir lika lack för det...

Så.
Det var dagens gnäll!

Har fantastiskt roliga planer för resten av veckan!
I morgon ska jag över till Köpenhamn och shoppa och dricka lunch!
Fredag blir det after work/födelsedagsfirande av fin väninna, och på lördag vankas det 45-årsfest.
Ska bli kul! Nu har vi bara det gamla vanliga problemet: Vad i jösse namn ska jag ha på mig???
Och vad det än blir jag har på mig, så behöver jag nya partyskor.
Stackars, stackars mig...

Tataa!
XXX

1 kommentar:

Malla sa...

å jag har extremsvårt för högfrekventa! :P