"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

lördag 21 april 2012

Himla najs, hörni!

Härlig dag!

Ute hos syrran och blev bjudna på finfin pastalunch.
Fick gos-dos av sötaste Millie. Min goa guddotter, hon är så ljuvlig att jag nästan glömmer att andas...
Tog nästan 150 bilder av henne. Hon är fotogenic, den lilla snusan. <3 Kvällsmaten var en kulinarisk upplevelse när vi kom hem: Korv med bröd! Och bostongurka. Svinagott! Jag gillar korv! Hehehe...

Nu blir det chokladpudding och vispgrädde - slå det om ni kan!

Tataa!
XXX

3 kommentarer:

Fru Venus sa...

Här blev det äkta finsk korv på bastustenarna :-)

Hovdamen sa...

Ha, ha, jovisst är det gott med korv!

Helena m. 4 sa...

Thaimat, massor av thaimat - så magen står i fyra hörn och jag inte riktigt fattar hur jag ska orka träna bort 1000 kcal i morgon...