"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

onsdag 4 april 2012

E sååå klok och förståndig!

Har två väninnor som köper nya soffor just nu.
Fick också lust till en ny soffa.
Kollade på en idag.
Jättefin till ett bra pris.

Men sen tänkte jag om, och beslöt mig för att skita i att köpa ny soffa.
Bättre att se om jag och lilla hjärtat kan resa nånstans i stället...
Shit vad najs det hade varit...

Visst var jag klok, där!

För övrigt känner jag mig lite olustig. Vet inte varför, men jag får väl ta och fundera på det...

Tataa!
XXX

3 kommentarer:

Fru Venus sa...

Kolla Blocket, kan bli både soffa och resa :-) Vi fyndade en Fogia soffa förr 800 till stugan, skick som ny och nypriset för hörnsoffan.....21.900 :-)))
Inte olustig vännen, inte.... KRAM

Per sa...

Jag röstar på resa. För jag tror ni har en soffa redan, men ingen resa. Man ska satsa på det man inte har...

äppelblomman sa...

MMmmm klart du o lilla hjärtat ska resa någonstans istället;-) Din soffa är ju så snygg som den är!
Kram K