"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

torsdag 8 mars 2012

Ok, jag köper väl det, men hjälp mig nu... Please...

Ni är inte så intresserade av att kommentera mina matinlägg idag...
Ok. Köper väl det.
Inte så mycket att säga om mina fishcakes. Som var asgoda!


Nu Måste jag få hjälp!
Var precis på Facebook, och Monstermalla hade chatt. Yaay! Jag lärde mig hur man lägger upp film i bloggen! Har inte funkat innan. tack Malla!

MEN!
Nu till nästa problemos.
Jag har appen loopcam i min iPhone. Skitcoolt att göra korta filmsnuttar, juh!
Men jag kan f*****n inte klura ut hur jag lägger upp den i bloggen!
Googlat som en vettvilling och hittar bara hundra pers som har samma fråga som jag, men inte en jävel som skriver svaret.

Finns det nåt genious där ute som kan hjälpa mig?
Please?

Tataa!
XXX

3 kommentarer:

äppelblomman sa...

Maten ser skitgod ut! *kurrar i magen*
Nepp jag är sååå otecknisk så de är inte sant...:-( Kan tyvär inte hjälpa dej..
Kram K

Gafflan sa...

Maten så så himla god ut att jag hade lust att slicka på dataskärmen men jag behärskade mig.
Tyvärr har jag ingen modern telefon utan väldigt antik så jag kan inte hjälpa dig. Hoppas det finns någon som kan. :D
Kram

Jess sa...

Har också försökt göra det men inte lyckats. Jag har först fått ladda över filmen i datorn till ett filmprogram och sedan sparat den i lämpligt format och sedan kunnat lägga ut den på bloggen.
E
Jag har även skapat ett konto på youtube där jag först lagt ut filmen och sedan därifrån fört över den på bloggen. Känns dock lite långsökt bägge lösningarna. Säg till om du kommer på en enklare väg...