"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

torsdag 29 mars 2012

God morgon, hörrni!

Jobbade mig igår, ju.
Supernajs som vanligt!
Kom hem glad i locket, som vanligt.
Och nu e jag ledig ett tag. (Som vanligt.)

Nu väntar lunch med väninnan, däckbyte och plåtverkstaden där de ska kolla krockskadan.
Jag blev påkörd. På min egen parkeringsplats. Jag var inte inblandad. Jag sov. Inte bakom ratten. I sängen.
Det är väl lagom, sådär, för en torsdag...

Och det bästa är: Vågen visar -3,2 kilo sedan det här hemska...
Och jag har inte ansträngt mig nämnvärt. Ätit mindre, ja. Men inte späkt mig. Kanske är det mina nya gå-pjuck?
Det får egentligen vara pga vad fasen som helst, jag är bara skitglad!

Tataa!
XXX

2 kommentarer:

MALIN sa...

Kul med resultat!

Fia FIT sa...

Gud vad härligt med −3,2 kilo! Jag var såååååå på G men opererade örat, blev förkyld och ballade ur en smula. Men nu tror jag att jag är på rätt väg igen!