"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

måndag 19 mars 2012

It´s time!!

Well, vänner...
Ni är ganska många som läser min blogg, men sanningen är att ni är rätt kassa på att kommentera.
Med vissa undantag. Ni vet vem ni är...

Så nu tänkte jag att ni skulle lämna ett litet avtryck här, nu när ni ändå är här inne och läser!
För er som inte har någon Google-profil, går det bra att klicka i "Anonym" och bara skriva under med sitt namn i inlägget.
Jag ser ju varifrån mina läsare kommer, men jag vet ju inte vem ni är!
Och det vill jag gärna...

Säg bara hej, eller berätta ditt livs historia.
Ska bli kul, det här!

Tataa!
XXX

11 kommentarer:

Fru Gårman sa...

Jag är USEL på att kommentera hos dig! Men nu gör jag det i alla fall. Alltid något! :D

MALIN sa...

Jo, föräldrar alltså. I vissa fall är det tråkigt att man inte valt dem själv...

Nina sa...

hej! Jag har varit kass på att kommentera det sista... lite skyller jag på en gipsad arm som minskar skrivförmågan något (långfingervalsar mest med höger hand)... mest skyller jag på min lathet... ingen vacker sida, men, never the less... en av mina sidor! Men jag ska försöka bli bättre på det där, vet ju hur glad jag blir av kommentarer själv! =) hoppas du får en fantastisk dag!

stor kram!!!

Malla sa...

jag är itne helt värdelös, men ganska ;)

Unknown sa...

hej.
min livs-historia????
Nä det tar vi när vi träffas....

Ullebulle sa...

Ho ho...Jo rå...still here!

äppelblomman sa...

Jag är bäst på att kommentaera här, men det vet du väl o blir kanske trött på mej för jag alltid gör det?;-) He he
Pus o hej

linnea sa...

Hej!

Helena sa...

Här 'e jag, fast det är jag å andra sidan lite då och då:))))))

Anonym sa...

Jag läser alltid och kommenterar aldrig! Gör det över en kopp kaffe eller ett glas vin istället, kram Annika

Anonym sa...

Hej på dej! Usel på att kommentera men kollar och läser din blogg flera gånger varje dag!Hälsningar flygrädd Christel i Halmstad!