"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

måndag 19 mars 2012

Gör mig en tjänst e ni hyggliga!

Asså, min blogg e ingen stor blogg.
Även om jag gärna vill låta påskina det...

MEN.
Om man har över 100 följare, så räknas man som en stor blogg och får en massa coola erbjudanden och sån. Och det vill jag ha. Typ reklamprylar och grejer man kan lotta ut osv...Måste ju skaffa prylar på nån jäkla vänster nu när jag inte jobbar...
Ja, vaddå? Vem vill inte ha en massa gratisprylar..? ;D

Så om du nu ändå brukar läsa min blogg märker ni ett genomgående tema idag..? så lägg gärna till dig som följare i spalten till höger. Just nu är det 47 underbara människor som har den goda smaken att följa mina inlägg.
Ska vi sätta näsan upp efter 101?
Och jo, du kan lägga till dig som anonym.

Jag tackar på förhand och bjussar på en drink eller nåt nästa gång.

Tataa!
XXX

6 kommentarer:

Anonym sa...

Då var det 48. Ser fram mot drinken:-)
KRAM!/Batez

Allt mellan Himmel och Potatisåker sa...

Tack! Du e en superstar!! Drinken kommer!
Kram :D

Nina sa...

Jag var nog redan följare... konstigt vore det väl annare?! Men jag vill också, jag har bara 14-15st... och 100-200 läsare varje dag... knepigt...

4U2 sa...

Men jag får ingenting ... hur kommer det sig att jag inte får något ... nu vill jag faktiskt få om inte annat överraskningar men nope, jag får däremot trevliga kommentarer ;)
Följare är jag redan annars hade du fått en röst :)

Fru Gårman sa...

Är redan ju!

Susanne sa...

Är redan följare, men kanske kan få en drink ändå ;)