"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

fredag 23 mars 2012

Fredagsmys ändå...

...fast jag inte jobbat mig en endaste meter sedan förra torsdagen.
Alla utom vi som jobbar i Danmark får lön idag, så folk var som ystra kalvar på grönbete uppe i stan.
Solen skiner äntligen, dimman har lättat och ytterkläder ligger slängda i högar på stolar runtomkring ute på terrasserna. Det är himla najs!

Jag var inom systemet och köpte mig vin.
Detta.


Eftersom jag sitter med ett innan-jag-lagar-mat-glas, kan jag avslöja att det väldigt gott!! Mjukt och lent, så som jag gillar´t.

Det blir vegetarisk pasta idag. Med massor av vitlök.
Och två filmer.
Och jag är fortfarande svinaglad för mina nya gå-pjuck. Sicket fynd!

Jag har tänkt mig att få en sån här röv:



Det kan väl va nå´t?

Tataa!
XXX

5 kommentarer:

Christer sa...

Det låter ju väldigt nice! Vilken röv! Men det är inget fel på din heller!;-) SKÅL på dig och ha en trevlig weekend! Kram Christer

Fru Venus sa...

Ha ha ha ha, f´låt, men du får mig alltid att skratta :-)) KRAM

äppelblomman sa...

Om 4 veckor har jag oxå fredagsmyyyys! Fredagsmy som jag inte haft på nästan 10 månader...
Ha en mysig kväll!
Kram K

Unknown sa...

Nä du ....vi som jobbar för staten får inte lön förrän på måndag!!!!

Anki sa...

Före och efter bild?
På röven.

KRAM!