"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

lördag 31 mars 2012

Change of heart...

Så sitter man där, på en oerhört underhållande förfest, och tycker allt är toppen.
Men jag hade bara absolut ingen lust att gå vidare ut på disco-dasko bland trillioner människor.
Och det hade heller inte S.

Så vi traskade iväg till den lokala italienaren och fick oss lite pizza (S) och pasta (jag) och ett glas rött.



Nu är jag svinatrött, men helnöjd med att jag inte står på nåt pang med hög musik och en massa folk, utan sitter hemma i värmen i stället. Sovit skitdåligt de senaste veckorna... Vet inte varför... Men satsar på att ta igen det framöver.
Och i morgon blir det skumpa hos brorsan. Med allt vad det innebär...

Natti!
Tataa!
XXX

4 kommentarer:

äppelblomman sa...

åHH SHIT VA MYSIGT DE SER UT!
Klokt bestlut att gå hem, då mår du oxå så mycket bättre imorgon ;-)
Kram K

Tina Ballerina sa...

Ni gjorde rätt val.

Helena m. 4 sa...

Tant börjar ju närma sig de 40, så jag förstår hur tant tänker...
;-)

Susanne sa...

Va duktigt, jag är den som har svårt att säga nej och ångrar mig dagen efter ;)
Kramar