"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

fredag 9 mars 2012

Äntligen!

Äntligen ska jag få njuta en "vanlig" helg!
Det blir fredagsmys, lördagsshopping, Mello, långfrulle, ja, ALLT det där helgiga som jag inte haft på ett bra tag.

Middagen ikväll ser inte mycket ut för världen..


Men lådan är lite av en Pandoras ask, för den innehåller svågerns chili. Sjukt gott! (Ja, jag har alltså lagat den själv, men receptet är svågerns.)Och så slipper jag stå och mecka i köket, och kan pussa på min påg i stället. Yeah, right! Som om det kommer hända! 15-åringar gillar inte mamma-pussar at all!

Köpte mig lite tulpaner idag.
Trevlig för mig!
Jag blir så glad för lite blomster, det känns...här och nu, på en konstig vänster. Kanske pga att de är döa om två dar...

Sen kan jag tala om att det är en jäkla tur att en paket med Mumsmums inte innehåller fler än 4 st.
Och 4 st räckte fint till en kopp kaffe. Vem är Måtta nu igen??? Och varför ska jag äta och dricka med henne...?

Ha en fab fredag!
Tataa!
XXX

1 kommentar:

Fru Venus sa...

Måtta? Ha ha ha ha!
Du, snygg ring!
Kvällskram :-)